Общи условия за ползване на онлайн магазин AutoElite.Bg

I. Общи положения

Настоящите общи условия уреждат отношенията между:

Елит Трейд 33 ЕООД, със седалище и адрес на управление: Димитровград, ул. Панорамен път 5 (база ДАП) ЕИК: 208179023, представлявано от AutoElite.Bg, наричано по-долу "ТЪРГОВЕЦ", и Всяко лице, което използва електронния магазин и/или извършва покупка – наричано по-долу "ПОТРЕБИТЕЛ".
Онлайн магазинът предоставя възможност за закупуване на автоаксесоари, автокозметика, мото и велосипедни продукти, електроника и консумативи, както и достъп до информация, описания и условия за ползване на продуктите.
С всяко използване на уебсайта AutoElite.Bg, включително зареждане на страницата, разглеждане на продукти или извършване на поръчка, потребителят изцяло приема настоящите Общи условия.

II. Дефиниции

  • Търговец – юридическото лице, собственик на онлайн магазина.
  • Потребител – всяко дееспособно физическо или юридическо лице, което използва сайта и/или извършва покупка.
  • Сайт / Онлайн магазин – AutoElite.Bg и всички негови подстраници.
  • Продукти – всички стоки, предлагани за продажба през онлайн магазина.
  • Поръчка – изявление на волята от страна на потребителя за сключване на договор за покупко-продажба от разстояние.

III. Права и задължениа на потребителя

1. Права на потребителя
1.1. Потребителят има право:
– да пазарува свободно от електронния магазин при спазване на настоящите Общи условия;
– да получи ясна, достъпна и пълна информация относно предлаганите стоки – наименование, характеристики, цена, начин на доставка и срокове;
– да бъде информиран предварително за всички такси, свързани с поръчката;
– да откаже поръчка в рамките на 1 час след потвърждение, ако тя още не е предадена на куриер;
– да върне продукт без да посочва причина, в срок от 14 дни от датата на получаване, съгласно Закона за защита на потребителите (чл. 50–56);
– да подаде жалба, рекламация или запитване, свързано с качеството, доставката или обслужването;
– да поиска възстановяване на суми, при условията, описани в политиката за връщане;
– да получи продукт с гаранция, ако такава е предвидена от производителя или законодателството.
1.2. При онлайн регистрация, потребителят има право на:
– достъп до личен профил с история на поръчките;
– получаване на информационен бюлетин (само при изрично съгласие);
– участие в програми за лоялност, отстъпки и персонализирани предложения.

2. Задължения на потребителя
2.1. Потребителят се задължава:
– да предоставя вярна, пълна и актуална информация при регистрация или при финализиране на поръчка (име, телефон, имейл, адрес и др.);
– да не прави фиктивни, измамни или злонамерени поръчки;
– да заплати пълната стойност на избраните продукти и разходите за доставка, съгласно избрания метод на плащане;
– да приеме доставката в посочения адрес и срок;
– да прегледа пратката при получаване и при нужда да уведоми куриера и търговеца за нередности или щети;
– да не злоупотребява с правото на връщане чрез масови или неоснователни връщания;
– да използва услугите на онлайн магазина в съответствие със закона, морала и добрите нрави;
– да не нарушава авторски или търговски права, публикувайки нерегламентирано съдържание, коментари или снимки.

3. Отговорност на потребителя
3.1. Потребителят носи отговорност:
– за всички действия, извършени чрез неговия профил;
– за злоупотреба с личните си данни и пароли;
– за преднамерено въвеждане на невярна информация, което може да доведе до забавяне, отказ или невъзможност за изпълнение на поръчка;
– за причинени вреди на онлайн магазина, системата или репутацията му.

IV. Регистрация и Поръчка

1. Регистрация на потребител
1.1. За да направи поръчка, потребителят може да избере дали да създаде потребителски профил или да поръча като "гост" без регистрация.
1.2. При създаване на профил, потребителят предоставя вярна, точна и актуална информация, включително: име, телефон, имейл адрес, адрес за доставка и парола за достъп.
1.3. С регистрацията потребителят:
– получава достъп до история на поръчките;
– може да следи статус на текущи поръчки;
– получава персонализирани предложения и оферти.
1.4. Потребителят носи пълна отговорност за опазването на поверителността на своето потребителско име и парола.
1.5. Онлайн магазинът си запазва правото да откаже или прекрати регистрация на потребител, при установени злоупотреби или некоректно поведение.

2. Поръчка на продукти
2.1. Поръчки се извършват чрез електронната платформа на сайта, като се добавят избрани продукти в количката и се финализира поръчката чрез натискане на бутона "Поръчай".
2.2. С изпращането на поръчката потребителят:
– потвърждава, че е съгласен с настоящите Общи условия;
– удостоверява, че е навършил 18 години;
– се задължава да заплати стойността на избраните продукти и доставка.
2.3. След получаване на поръчката, потребителят получава автоматичен имейл с потвърждение, съдържащ номер на поръчка, списък на продуктите, стойност и избран метод за доставка и плащане.
2.4. Поръчки, направени до 14:00 ч. в работен ден (понеделник–петък), се обработват и изпращат в същия ден. Поръчки след този час или в неработен ден се обработват в следващия работен ден.

3. Отказ или корекция на поръчка
3.1. Ако потребителят желае да направи промени в подадена поръчка или да я откаже, това може да стане в рамките на 1 час след нейното финализиране, чрез обаждане по телефон или имейл.
3.2. Онлайн магазинът не носи отговорност, ако стоката вече е предадена на куриер и отказът не може да бъде извършен навреме.

4. Статус и потвърждение на поръчка
4.1. Поръчките преминават през следните статуси:
– Получена – при успешно завършване на поръчката;
– Обработва се – при потвърждение и подготвяне за изпращане;
– Изпратена – при предаване на куриера;
– Доставена – при потвърждение за получаване от клиента.
4.2. При нужда от уточнение, представител на магазина ще се свърже с потребителя по телефон за потвърждение на поръчката или допълнителна информация.

5. Ограничения и отказ на поръчка от страна на търговеца
5.1. Онлайн магазинът си запазва правото да не изпълни поръчка в следните случаи:
– Продуктът е изчерпан и няма възможност за доставка;
– Данните на потребителя са непълни или некоректни;
– Има съмнение за злоупотреба или измама;
– Налице е техническа грешка в цената или описанието на продукта.
5.2. В такива случаи потребителят ще бъде уведомен своевременно, а при нужда – ще бъде възстановена пълната сума, ако вече е извършено плащане.

V. Цени и плащане

1. Обявяване на цените
1.1. Всички цени на продуктите в онлайн магазина са в български лева (лв.), с включен данък върху добавената стойност (ДДС) от 20%, освен ако изрично не е посочено друго.
1.2. Цените са валидни към момента на публикуването им в онлайн магазина. Търговецът си запазва правото да ги променя по всяко време без предварително уведомление, като промените не засягат вече потвърдени поръчки.
1.3. Всяка цена е обвързана само с конкретния продукт, при условията, посочени към него – включително наличност, промоция и срок на валидност.

2. Промоционални цени и отстъпки
2.1. Онлайн магазинът може да предлага временни отстъпки, кампании и промоции, които се обявяват ясно на сайта и имат конкретен срок на валидност.
2.2. При участие в промоция, потребителят се съгласява с допълнителните условия, публикувани към конкретната кампания.
2.3. Промоциите не се комбинират, освен ако изрично не е упоменато.

3. Начини на плащане
Потребителят може да избере един от следните методи на плащане при завършване на поръчка:
3.1. Наложен платеж (плащане при доставка):
– Заплащането се извършва в брой на куриера при получаване на стоката.
– Куриерската компания издава касов бон за получената сума.
– Този метод е възможен за всички поръчки, доставяни на територията на България.
3.2. Банков превод (по договорка):
– След като направи поръчка, потребителят получава банковите данни на търговеца.
– Доставката се извършва след постъпване на сумата по сметката на търговеца.
– Банковите разходи са за сметка на потребителя.
3.3. Онлайн плащане (ако е достъпно):
– Възможно е използването на виртуален ПОС терминал или платежни платформи (напр. myPOS, PayPal и др.)
– Данните за плащане се обработват чрез защитена връзка (SSL сертификат).

4. Фактуриране
4.1. Потребителят има право да изиска данъчна фактура, като при завършване на поръчката предостави коректни данни – име на фирма, ЕИК, адрес и лице за контакт.
4.2. Фактурата се изпраща в електронен формат по имейл, освен ако потребителят изрично не заяви хартиен носител.
4.3. Търговецът не носи отговорност за грешно въведени данни от страна на потребителя.

5. Сигурност на плащанията
5.1. Онлайн магазинът използва сертифицирана платформа със защита на лични и платежни данни, съгласно изискванията на GDPR и националното законодателство.
5.2. Търговецът не съхранява данни за банкови карти, използвани при онлайн плащания. Всички операции се извършват чрез защитен сървър на платежния оператор.

VI. Доставка

1. Общи условия за доставка
1.1. Онлайн магазинът извършва доставки на територията на Република България чрез куриерска фирма СПИДИ.
1.2. Доставките се извършват в работни дни – от понеделник до петък, с изключение на официалните почивни дни.
1.3. Всички поръчки, направени до 14:00 ч. в работен ден, се обработват и изпращат в същия ден. Поръчки след този час или в неработен ден се обработват на следващия работен ден.
1.4. Стандартният срок за доставка е от 1 до 3 работни дни, в зависимост от населеното място.

2. Видове доставка
2.1. Доставка до личен адрес – куриер доставя пратката на посочения от клиента адрес.
2.2. Доставка до офис на СПИДИ – клиентът избира удобен за него офис на куриера, от който да вземе пратката.

3. Цени за доставка
3.1. Цената за доставка се изчислява автоматично според теглото и обема на продуктите и се визуализира преди финализиране на поръчката.
3.2. Онлайн магазинът може периодично да предлага промоции с безплатна доставка, които ще бъдат ясно отбелязани на сайта и в количката при пазаруване.

4. Условия при доставка
4.1. Клиентът се задължава да осигури достъп и присъствие на посочения адрес в деня на доставката.
4.2. При доставка клиентът има право да прегледа пратката преди плащане (наложен платеж), ако е избрал този метод.
4.3. При установяване на несъответствия или повреди, клиентът трябва да състави протокол с куриера и незабавно да уведоми онлайн магазина.

5. Невъзможност за доставка
5.1. При невъзможност за доставка поради отсъствие на клиента, грешен адрес или други причини, независещи от търговеца, куриерът ще направи втори опит за доставка, след което пратката ще бъде върната.
5.2. Повторното изпращане на върната пратка се извършва за сметка на клиента.

6. Отказ от получаване
6.1. Ако клиент откаже пратка без основателна причина, търговецът си запазва правото:
да изиска възстановяване на транспортните разходи;
да не обслужва бъдещи поръчки от същия клиент.

7. Следене на поръчка
7.1. След изпращане на пратката клиентът получава SMS и/или имейл с номер за проследяване, чрез който може да следи движението на пратката на сайта на куриера www.speedy.bg.

VII. Право на отказ и връщане

Потребителят има право да се откаже от договора в срок от 14 дни след получаване на стоката.

1. Общи условия за отказ от договор
1.1. Съгласно чл. 50 от Закона за защита на потребителите, потребителят има право да се откаже от договора от разстояние в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на стоката, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка.
1.2. За да упражни правото си на отказ, потребителят следва да уведоми търговеца чрез:
стандартен формуляр за отказ (предоставен на сайта или по имейл);
писмено уведомление чрез имейл или по пощата с ясна декларация за решението си да се откаже от покупката.

2. Условия за връщане на стоката
2.1. Върнатите продукти трябва да отговарят на следните условия:
– да са в оригинална опаковка;
– да не са използвани, монтирани, повредени или с нарушен търговски вид;
– да са придружени от документа за покупка (касова бележка или фактура);
– да са върнати пълният комплект аксесоари, ако има такива.
2.2. Потребителят носи отговорност за намалена стойност на стоката, когато тя е била използвана по начин, който не е необходим за проверка на нейното естество, характеристики и добро функциониране.
2.3. Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента, освен ако търговецът изрично не е поел тези разходи.

3. Възстановяване на суми
3.1. В случай на валиден отказ, онлайн магазинът ще възстанови на клиента всички платени суми, включително разходите за доставка (ако има такива), в срок до 14 дни от датата, на която е получено уведомлението за отказ.
3.2. Възстановяването на сумата се извършва:
– чрез същия метод на плащане, използван от потребителя;
– или чрез друг способ, уговорен между двете страни (например по банкова сметка).
3.3. Онлайн магазинът има право да задържи възстановяването, докато не получи обратно стоката или не бъде предоставено доказателство за изпращането ѝ.

4. Изключения от правото на отказ
Потребителят няма право да се откаже от договора в следните случаи:
– когато стоката е направена по индивидуална поръчка или е ясно персонализирана;
– при запечатани стоки, които са разпечатани след доставката и не подлежат на връщане поради хигиенни съображения;
– при покупка на консумативи, които са вече отворени или използвани (напр. авто козметика, масла, ароматизатори и др.);
– когато стоката е повредена от клиента вследствие на неправилна употреба или монтаж.

5. Процедура за връщане
5.1. Стъпки за връщане на продукт:
– Клиентът изпраща заявка за отказ (имейл или формуляр);
– В рамките на 3 работни дни получава потвърждение от търговеца;
– Изпраща продукта обратно на адреса, предоставен от търговеца;
– След приемане и проверка, се извършва възстановяване на сумата по договорения начин.

VIII. Гаранции и рекламации

1. Законова гаранция
1.1. Съгласно Закона за защита на потребителите, всички стоки, предлагани в онлайн магазина, имат законова гаранция за съответствие с договора за продажба в срок от 2 години от датата на получаване на стоката от потребителя, освен ако друго не е посочено изрично от производителя или търговеца.
1.2. Гаранцията покрива производствени дефекти и несъответствия със заявените характеристики, възникнали при нормална експлоатация.

2. Търговска гаранция (ако е приложима)
2.1. Някои продукти могат да бъдат придружени от търговска гаранция, предоставена от производителя или официален вносител, която е доброволна и може да надвишава сроковете по закон.
2.2. Търговската гаранция не отменя, не намалява и не замества законовата гаранция на потребителя.
2.3. Информация за търговската гаранция се предоставя със стоката или на страницата на продукта (гаранционна карта, инструкции и др.).

3. Условия за подаване на рекламация
3.1. Рекламации могат да се подават при:
– установен фабричен дефект;
– повреда при нормална употреба;
– несъответствие между поръчания и получения продукт;
– липсващи части или аксесоари;
– видими щети, причинени по време на транспортиране (задължително с протокол от куриера при получаване).

3.2. Рекламацията може да бъде подадена в писмена форма чрез имейл или чрез онлайн формуляр в сайта. Към нея се прилагат:
– номер на поръчката;
– кратко описание на проблема;
– снимки на дефекта (ако е приложимо);
– копие от документ за покупка (фактура или касов бон).

4. Срок за разглеждане на рекламации
4.1. Онлайн магазинът се задължава да разгледа и отговори на всяка подадена рекламация в срок до 14 календарни дни, считано от датата на получаването ѝ.
4.2. При уважена рекламация, клиентът има право на:
– ремонт на продукта за сметка на търговеца;
– замяна с нов продукт;
– намаление на цената;
– възстановяване на платената сума, когато ремонт или замяна са невъзможни.

5. Разходи по рекламации
5.1. Всички разходи по транспортирането при одобрена рекламация са за сметка на търговеца.
5.2. При неоснователна рекламация, клиентът поема разходите по връщането и изпращането обратно на продукта.

6. Изключения от гаранцията
6.1. Гаранцията не покрива:
– механични повреди, причинени от неправилна употреба;
– повреди вследствие на монтаж от неоторизирани лица;
– увреждания в резултат на контакт с вода, огън или химикали, ако това не е част от предназначението на продукта;
– нормално износване от употреба;
– козметични дефекти, възникнали след доставка (драскотини, изтърквания и др.).

IX. Лични данни и сигурност

1. Събиране и обработка на лични данни
1.1. Онлайн магазинът autoelite.bg събира, съхранява и обработва лични данни на потребителите съгласно действащото законодателство и само с изричното съгласие на клиента, дадено при регистрация или при извършване на поръчка.
1.2. Събираните лични данни включват, но не се ограничават до:
– Име и фамилия;
– Телефон за контакт;
– Имейл адрес;
– Адрес за доставка и фактуриране;
– Данни за плащане (ако е приложимо).
1.3. Данните се събират с цел:
– обработка и изпълнение на поръчки;
– доставка на стоки;
– издаване на фактури;
– комуникация с клиента относно поръчката;
– маркетингови кампании (само при изрично съгласие);
– подобряване на потребителското обслужване и сигурността на сайта.

2. Съхранение на лични данни
2.1. Всички лични данни се съхраняват на защитени сървъри с криптиране и достъп, ограничен само до оторизирани лица.
2.2. Онлайн магазинът прилага технически и организационни мерки за:
– предотвратяване на неоторизиран достъп;
– защита срещу загуба, унищожаване, промяна или разпространение на данните.
2.3. Данните се съхраняват за срок не по-дълъг от необходимото:
– За изпълнение на договори – до 5 години след последната поръчка (съгласно ЗСч и ЗЗП);
– За маркетингови цели – до оттегляне на съгласието от потребителя.

3. Права на потребителя относно личните данни
Потребителят има следните права по отношение на личните си данни:
3.1. Право на достъп – да получи информация какви негови данни се обработват и с каква цел;
3.2. Право на корекция – да поиска поправка на неточни или непълни данни;
3.3. Право на изтриване („право да бъдеш забравен“) – да поиска изтриване на личните си данни, когато не са необходими повече за целите, за които са събрани;
3.4. Право на ограничаване на обработването – при спор относно точността на данните или законността на обработката;
3.5. Право на преносимост на данните – да получи копие от личните си данни в структуриран формат;
3.6. Право на възражение – срещу обработване на личните му данни за целите на директния маркетинг;
3.7. Право на жалба до надзорен орган – Комисията за защита на личните данни (КЗЛД).

4. Предаване на данни на трети страни
4.1. Онлайн магазинът не предоставя лични данни на трети страни, освен:
– на куриерски фирми (СПИДИ) – за целите на доставката;
– на счетоводни фирми – за нуждите на фактуриране;
– на доставчици на платежни услуги – при онлайн плащания;
– на компетентни органи – при законово изискване.
4.2. Всяка трета страна, на която се предоставят лични данни, е длъжна да осигури тяхната защита, съгласно GDPR.

5. Бисквитки (cookies)
5.1. Онлайн магазинът използва „бисквитки“ за подобряване на функционалността, персонализиране на съдържанието и анализиране на трафика.
5.2. Видовете бисквитки включват:
– необходими (за базова функционалност);
– аналитични (Google Analytics);
– маркетингови (Facebook Pixel и др.);
5.3. Потребителят може по всяко време да управлява или изключи бисквитките чрез настройките на браузъра си.

6. Контакти за защита на личните данни
При въпроси, искания или жалби, свързани с личните данни, потребителят може да се свърже с администратора на сайта:
– Администратор на лични данни: autoelite.bg
– Имейл: contact@autoelite .bg
– Телефон: 087 777 4514
– Комисия за защита на личните данни: www.cpdp.bg

Повече информация е достъпна в раздела „Политика за поверителност“.

X. Отговорност

1. Отговорност на доставчика (продавача)
1.1. autoelite.bg полага всички разумни усилия, за да поддържа актуална, достоверна и точна информация за предлаганите продукти. Въпреки това, е възможно да се допуснат неточности или печатни грешки, за които онлайн магазинът не носи отговорност, освен ако те водят до подвеждане на потребителя.
1.2. Магазинът не носи отговорност при неизпълнение на договорните си задължения, когато това се дължи на непреодолима сила, случайни събития, технически проблеми или действия на трети страни, извън контрола на продавача (напр. прекъсване на интернет, системни грешки, природни бедствия и др.).
1.3. Онлайн магазинът не носи отговорност за:
– вреди, причинени от неправилно използване на закупените продукти;
– вреди, причинени от потребителя вследствие на неспазване на инструкциите за употреба;
– щети, произтичащи от използването на продукти в несъответствие с тяхното предназначение.
1.4. Продавачът не носи отговорност при:
– неправилно попълнени адресни или контактни данни от потребителя;
– забавяния, дължащи се на куриерската фирма;
– липса на наличност на даден продукт при изчерпване на складови количества.

2. Отговорност на потребителя
2.1. Потребителят носи пълна отговорност за:
– предоставените от него данни при регистрация и поръчка;
– действията, извършени чрез неговия профил;
– спазване на законовите изисквания и на Общите условия на сайта.
2.2. Потребителят се задължава:
– да не използва сайта за дейности, нарушаващи закона или добрите нрави;
– да не предприема действия, които могат да увредят, претоварят или възпрепятстват нормалната работа на платформата;
– да не разпространява зловреден софтуер, спам или съдържание, нарушаващо правата на трети лица.

3. Ограничаване на отговорността
3.1. Онлайн магазинът autoelite.bg не гарантира, че достъпът до сайта ще бъде непрекъснат и без грешки, както и че сайтът е напълно защитен от вируси или други вредни компоненти.
3.2. При загуби, причинени от ползването на сайта или съдържащата се в него информация, максималната отговорност на търговеца не надвишава стойността на направената от потребителя поръчка.
3.3. В случай на спорове, причинени от неточности в представените описания, снимки или спецификации, решенията се взимат при добросъвестен диалог между двете страни, като се прилага разумна търговска логика и съответствие със законовите норми.

XI. Изменения в общите условия

1. Право на промяна
1.1. Продавачът (онлайн магазин autoelite.bg) си запазва правото да променя, допълва или актуализира настоящите Общи условия по всяко време, с цел:
– спазване на променено законодателство;
– въвеждане на нови функционалности;
– подобряване на потребителското обслужване;
– въвеждане на нови търговски практики;
– подобряване на сигурността и защитата на потребителите.
1.2. Всички промени в Общите условия ще бъдат публикувани на видно място в уебсайта, като влизат в сила от момента на публикуването им, освен ако не е посочено друго.

2. Известяване на потребителите
2.1. При съществени промени, които засягат права и задължения на регистрирани потребители, autoelite.bg ще уведоми потребителите чрез:
– имейл съобщение до посочения при регистрация адрес;
– системно съобщение при влизане в потребителския профил;
– специално обозначение на началната страница на сайта.
2.2. Ако потребителят не е съгласен с направените промени, той има право да прекрати ползването на услугите на онлайн магазина, като деактивира своя профил и/или спре да използва сайта.

3. Продължаване на ползването като съгласие
3.1. При липса на изрично несъгласие с новите Общи условия и при продължаване на използването на уебсайта и услугите след публикуването на промените, се счита, че потребителят ги приема и се съгласява с тях.

4. Архивиране и достъп
4.1. Онлайн магазинът осигурява публичен достъп до актуалната версия на Общите условия на страницата
4.2. Предишни версии на Общите условия ще бъдат архивирани и достъпни при поискване, за да се гарантира прозрачност и проследимост на промените.

XII. Разрешаване на спорове

1. Доброволно уреждане
1.1. В случай на възникнал спор между Потребителя и онлайн магазин autoelite.bg, двете страни ще положат всички разумни усилия за доброволно и извънсъдебно уреждане на разногласията, чрез преговори и диалог.
1.2. Потребителят има право да се свърже с Продавача на имейл: contact@ autoelite.bg, като предостави:
– номера на поръчката
– описание на проблема;
– предпочитания начин за разрешаване на спора.
1.3. Продавачът се задължава да разгледа сигнала в срок до 14 работни дни от получаването му и да предостави отговор с предложение за разрешаване на ситуацията.

2. Извънсъдебно разрешаване чрез ОРС платформа
2.1. Съгласно чл. 181н от Закона за защита на потребителите и Регламент (ЕС) №524/2013, при трансгранични или вътрешни онлайн спорове, Потребителят може да използва платформата за онлайн разрешаване на спорове (ОРС), достъпна на адрес:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
2.2. Платформата ОРС предоставя възможност за безпристрастно разрешаване на потребителски спорове с помощта на оторизирани органи за алтернативно решаване на спорове (АРС).

3. Национални органи за алтернативно решаване на спорове (АРС)
3.1. В България компетентният орган за извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове е:
Комисия за защита на потребителите (КЗП)
– Адрес: София 1000, пл. Славейков №4А, ет. 3, 4 и 6
– Уебсайт: https://kzp.bg
– Тел.: 0700 111 22
3.2. Потребителят има право да подаде жалба към КЗП, когато смята, че правата му като потребител са били нарушени от страна на Продавача.

4. Съдебно разрешаване
4.1. В случай че спорът не може да бъде разрешен доброволно или чрез АРС, всички нерешени спорове подлежат на разглеждане от компетентния български съд, съгласно разпоредбите на действащото българско законодателство.
4.2. За неуредените в Общите условия въпроси се прилагат разпоредбите на:
– Закона за задълженията и договорите (ЗЗД),
– Закона за защита на потребителите (ЗЗП),

и другите действащи нормативни актове на Република България.

Последна актуализация: 08.08.2025

AutoElite.Bg
Онлайн магазин за авто и мото аксесоари. Всичко за твоя автомобил и мотор – качество без компромиси! Редовни промоции и купони с отстъпки за нашите редовни клиенти.